WELL WELL WELL

Emma om Poppin bottles in the ice, like a blizzard:
when we drink we do it right gettin slizZzzaard
sippin sizzurp in my ride, like Three 6, ye man
now i'm feelin so fly like a G6


fin bild när jag och pappa byter packning på skojtttern:$
Nu måste jag skriva lite för jag känner att jag inte har gjort det på ett tag. Igår åt jag på O'learys med min familj.a hSHIT så storamburgare! Aldrig varit med om nått liknande...Har en mycket vacker bild som syster tog på mig när jag försökte trycka in hela hamburgaren i keften. Efter middan for jag och hassan och kollade på hockeyn!
Nu måste jag sluta skriva för jag pratar med hassan i telefon och det är confuzzzzzzzing att både skriva och prata samtidigt.
GODNATT kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0