GRATTIS ELSA

EFTER skolan for jag till stan med FÖDELSEDAGS-BRUDEN Elsa och Klara!
Vi åt middag på en kina resturang med hennes Mamma & Broder. Hon fick en jätte snygg "dubbelring" av sin mamma, och en tröja från monki. Av oss fick hon örhängen (hon har inte hål i öronen:$) så då förstod hon att hon skulle få ta hål i öronen. Hon tog det bra må jag säga! Jag och klara undrade hur hon skulle reagera, om hon skulle vägra och ba ALDRIG I LIVET!
Direkt efter vi ätit gick vi och tog hål, klara dokumenterade händelsen med en massa kort som säkert kommer upp på hennes blogg snart!


Bild tagen nyss, på mig Ella och Olivia.
Hässi kommer snart hit, ni får ha en great day,
kyss!


Kommentarer
Postat av: claudia

haha, det ser ut som att ella är ERAN syster ;)

2010-12-15 @ 23:38:17
URL: http://claudial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0