yestarday

Igår mötte jag upp Emma och vi gick till matfesten. Vi gick ett varv runt, men det var mest bara gamlingar där så det var inte så himla kul;$ Sen mötte vi Kim&Julia, och vi bestämde oss för att hyra en film på hemmakväll. Vi for till Jonna och såg den, där jonna,jonte,sofie&tove var. Filmen vi såg var Shutter Island.
Den var typ ändå bra fast lite psykiskt störade:$
Sen körde jag och Emma moppe hem, TRORU DET VAR KALLT?! Vi skakade sönder och höll typ på frysa ihjäl...
Kim fick hjälpa oss starta min moppe för att den är konstig och jag får inte igång den själv...
Nu ska jag iallafall duscha &sedan fara till min sjuka älskling och ta hand om han lite.
puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

hej

linnea kan jag få ditt mobil nummer för jag har fått en ny och har inte kvar några gammla =)

2010-08-29 @ 15:02:26
URL: http://thforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0