Would you live each moment like your last?


You know it's never too late, to shift for the stars

NU ÄNTLIGEN är vi framme i Göteborg!
Dagen har bestått ganska mycket av att vänta..och vänta...och vänta lite till..
Jag landade på Arlanda vid 7 någon gång, och mitt nästa plan vidare till gbg gick lite efter klockan 2.
Så jag har väntat på arlanda i över 7 timmar:$
fast det var inte så långtråkit ändå!
Jag åt på max, 2GGR!:$ Gick och kollade lite i affärer, pratade i telefon,läste,åt godis,lyssnade på musik osv

På göteborgs flygplats så väntade jag ca 2 timmar. Då pratade jag med älskling i telefon så den tiden gick ganska fort ♥!
Nu är vi hemma hos Emma i deras fina lägenhet, den är jätte mysig♥
Vi har ätit Tacos & nu äter vi BULLAR!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0