I wanna dance with somebody

Ännu en dag på Kaplan! Efter skolan så väntade Emma på mig vid mitt skåp, eftersom hon slutade mycket tidigare än mig. Vi gick in till stan och kollade lite i affärer. Jag köpte ett par Jeans och en vit Skjorta från Gina!
Klockan 5 gick jag till ATTITYD och klippte mig.
Frisören lockade även mitt hår efter att hon hade klippt mig, det vart jättebra!
Sen for jag hem och åt middag & tog sedan min snygga "eldflammiga" cykel och cyklade till Emelie.
Jag var med henne ett tag, vi var ute & gick en promenad,pratade osv.

Sen CYYKLADE jag hem igen på Eldflamman.



(observera att dessa bilder är FÖRE jag klippte mig)

Nu MÅSTE jag sova, kom hit John Blund?!?!?!
Förför mig med en drömfylld sömn!!!;$
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0