Teparty

Frukost på sängen blev det sannerligen för mig:$
Innan Sandra gick ut på sin powerwalk imorse så var hon snäll och gjorde frukost åt mig, sen låg jag i hennes säng och åt macka & drack Te♥ och kollade på tv.
När hon kom hem fixade vi oss lite sen for vi in till stan
Där mötte vi upp Elsa och gick med henne ett tag, men inte så länge för jag skulle till Tandläkarn så Jag&Sandra var tvungen att fara. Jag tryckte i mig mat tills jag höll på spricka, eftersom jag inte skulle kunna äta på ett tag sen med en BEDÖVAD KEFT!!



Ikväll har vi varit med kimme & jocke
Det var lite svårt att ge älskling pussar med en bedövad keft, men efter ett tag gick bedövningen över;$
Vi åt lite bullar&kakor som mamma bakade idag.NYBAKAT.
Såg även film, Fredag den 13:onde!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0