LULEÅ!!!

Ja. jag är i Luleå just nu. Ska hem imorgon någon gång. men Nej tror jag ska hem idag istället.
Det går en buss klockan 19.00
Åååå gud vad jobbigt att åka buss i 2 timmar....................................
det orkar jag inteee,
Jag har konstant huvudvärk som alvedon inte hjälper mot, jag vet inte varför. varför!?
men jo måste orka..fortsätt simma (a)

SÅ nu är jag på bättre humör=D!
Idag har jag varit på stan ett tag med olivia. Hon shoppade massa saker, men jag köpte inget.
ELLER JO. Ett par skor.
ska jag lägga in en bild? ja- ne- kanske. ne orkar inte ta kort på dom..
hon åt en SLUSH och jag en ICECREAM.

vi har varit och hyrt film och snart ska vi äta MATTTTOR
puss

Kommentarer
Postat av: sandraa

hoppas att du orkar fortsätta simma ;)Hahahahah!

nämen du äru hemma nu? skulle va kul om du kunde dra en pling till mig för tellefonen är oss nära :D

2010-08-20 @ 18:53:47
URL: http://sindraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0