If today was your last day




Idag har jag gått på stan med Klara och Syster.
Efter det gick jag till älsklingen som kom och mötte mig på vägen. Vi gick hem till han och bara myste. Sen for han iväg för han skulle och äta hos sin Morfar. Då var jag hemma själv och såg lite film osv, och jag höll på svälta ihjäl!!! (som ni kankse har läst i mina tidigare inlägg:$) Men sen när han kom hem så gjorde han hamburgare till mig!
Nu ska jag måla min systers naglar, man vill väl vara fin första skoldagen?
ÄRNI PEPP på skolan eller? jag vet inte om jag är det...
Kommer bara gå vilse på kaplan..kommer vara en vilsen själ i kaplans alla hörn.. Så om ni ser mig stå där helt hjälplös så kan ni ju visa mig vägen till bättre tider;$

nänu måste jag skynda mig,måste ju sova så jag är LITE pigg iaf imorgon..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0