ÄNTLIGEN HEMMA

Jag,älskling,poppe&emma har varit till bure och tillbaka. VI HADE INTE TUREN MED OSS KAN JAG LOVA!
Först vart vi stoppade av polisen, för att min moppe var tydligen inte "påställd" !??!? men den är det nu iaf...
Sen fick jag och älsk börja köra på reserven för vi hade inte mke BENSIIN kvar,
Poppe&Emma var också tvungen köra på reservvnn..
vi var ÄVEN tvugna att stanna lite då och då för att moppen som poppe&emma körde (min) för att slutburken blev så het att de börja spruta ut eldflammor:$
OCH JUST när vi hade ca 30 meter från tempo där vi skulle tanka FÅR VI SOPPATORSK..typiskt..

ÄNTLIGEN är vi hemma....
Sitter vid bärbara datorn och kollar på när älskling gör hamburgare åt oss..
Han är kocken av oss2, han är bättre på laga mat delen:$
Hans hamburgare är jättegoda!!

(detta skrevs igår kväll/natt, inte nu på morgon. hade glömt publicera det...smart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0