hellu

Igår var jag och älskling på bio och såg Instängd2. Den var bra, lite scary, lite mycket scary vid vissa tillfällen, men så jätte scared blev jag ändå inte:]hihi!.. iallafall, efter bion gick vi hem till älsk och jag sovde över där. Dagen efter kom pappa och hämta mig för vi skulle till lule, och jag var INTE pigg då kan jag lova(a) jag somna i bilen och pappa luta bak sätet, och jag brukar ALDRIIIG sova i bilar, har aldrig tidigare gjort det i whole my life=D! även om jag är trött, jag gör det bara inte. jag kan inte. men ser man på nu kunde jag yei!




syskon:*
vi åt pizza till middag och sen har vi sett film som gått på tv& bara tagit de lugnt och myst lite! imorgon blir det lite olika sysslor för alla skulle jag tro, vissa ska till backen och åka slalom, vissa till stan, och jag vet inte allt som ska hända:)! men nu ska jag gå och ta en alvedon (ont i skäääln) och dricka. är hur törstig som helst, mata me!<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0