ärRRRRRRRRRRRRR


Hos kimme nu. Jag orkade inte gå till bonnstan efter skolan för jag fryste så mycket, så då följde jag Emma hem sen fick jag låna lite kläder av henne och så fick jag lite fika osv. Sedan hade jag ingenstans att äta för att ludde skulle äta hos emma, men då fick jag äta hos älskling, så nu är jag hos han och ska vara med han idag och sedan när natten träder fram så ska han sova hos mig.
Jag har sovmorgon imorn! Till 09:15 <3

>OCH Imorgonbitti spenderas hela dagen på John Bauer, för att våran klass är en av dom två finalisterna i "Bästa Nian" ,så Jag hoppas vi vinner imorgon! TAGGA KLASSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi måste fan vinna!
Vinnarna får typ fara på en lyxweekend..!

iallafall... kimme är och duschar nu och jag sitter vid hans dator och lyssnar på musik i hans härligt najsiga hörlurar:] och klickar runt med hans härligt najsiga mus :]

KYSS

Kommentarer
Postat av: beckis <3!

HÅLLER TUMMARNA :D våran klass kom 3a :] :D<3

2010-04-30 @ 22:20:22
URL: http://rebeccastoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0