" You ain´t seen nothing yet "

Jaaaaadu, sandra var här en tväris för ett toabesök.. På egen risk eftersom att jag är så förbaskat förkyld osv (a)! hon bytte om och fixade sig lite och sen kom klara och hämta henne=) nicke o hans homie komm oxå hit och jag typ, neej ni får inte se mig nu haha =]  jag är typ värsta sjuk ekkel sminklös och allt vad de går vara.. hoppas jag inte såg ALLT FÖR HEMSK UT !  :o men aja, nu ska jag se filmis med mammis o anders. hoppas jag är frisk, iallafall någåt BÄTTRE imorn=(=( för då ska jag på ÄLGJAKT TILL O ME ! jaaa ni såg rätt :o jag ska jaga älg<3<3<3 AHAHAHAHAHAHHAHAHAHA men nu spåra jag sönder snart, jag hör att filmen redan börjat så nu ska jag springa upp och äta godis och dricka LÄSK
Kyss
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0