listened to my dreams


matte, du är för härlig hahahaha =]
slänger ut lite mer bilder från DAGEN>
säändrooow Ämziiiip
miiikkiish
jag väntandes i trappHUSE.....
ääääntligen är jag hemma.. fick sitta i trapphuset eftersom att jag inte hade någon nyckel, och vänta tills pappa kom hem. men nu är jag inne iallafall.. imorgon är jag likaså alla andra frejaner lediga från SKOLAN. Min syrra är också ledig=) HUR VARMT har det inte varit idag?...
kan inte vintern och SNÖN komma snart =]? men så äre nog bara jag som tyyker
nu ska jag >duuuscha>äta en mackaron>nej en macka>plugga lite(är tvingad)
vi hhöööööööres senare sa spöket laban till kalleANKANs simfenor

kyss
/Linnéa


Kommentarer
Postat av: Adelina MIssisipi

men tjena, fina bilder,

syns i helgen

kramar adelina

2009-09-15 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0