jag ska sova i soffan med monster under



just nu pluggar jag så inni helweene, ett riktigt PLUGGMONSTER
samtidigt som jag dricker hallonsoda och äter torrostade jordnötter.. hihi mums
men nu måste jag gå och lägga mig för om jag inte gör det nu får jag inte följa
med och jaga imorgon. ska flyga upp ur sägen imorn klockan 6 ,låter det frestande?
jag ska sova i soffan här nere, dom andra sover uppe i sovrummen + ute i friggeboden
så jag är helt själv här på nedervåningen.. lite läskigt äre när allt är tyst och man ligger
och lysnar på när huset andas. allt är mörkt, allt man ser när man kollar mot fönstret är
totalt mörker och möjligen ett träd och en liten skepnad där borta vid skogsdungen,
Aja, nu ska jag göra som befälhavaren befaller

KYss
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0