for you to go i kiss your face in the candles soft glow


Erkänn att jag blivit bättre på blogga/skriva =]? ska försöka hålla de that way oxå.. men egentligen vet jag inte vad DFAN jag håller på med. skoja men vet inte varför jag har en blogg egentligen när det ändå inte är nån som läser den, typ väärt (a)? menmen.. kan ju alltid vara bra att ha en liten bloggis när man känner sig ensam, som man kan prata ut med(L) aja är bara trött nu, så jag hoppas ni inte tar mig som seriös när jag skriver, för det är jag bannemig nevöör. MEN GUUD vad jag stör mig på att texten är SNEdickad och att den inte går ändra till STRAIGHT !  iallafall.. sovgott & dröm sött

du den bjussa ja på.....


Kyss
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0