det är glädje=)

musiken DUNKAR skönt i mina öron hemma här hos Ämzip




den sista låten är häääääääälit bra

-
Jo, emma har just gått och duschat. HON ÄLSKAR FAN å duscha mer än nån annan jag känner, serri!=D jag ska gå och knacka en hemlig knackning så jag kan get it och sminka mig snart=) har varit helt sminklös hela dagen.. inte så jättekul men OCH det är ju ändå bara klasseeen :] efter a while ska vi in till stäään och köpa lite THINGS. Emmi ska köpa EFTERLÄNGTAD svart skinnjacka från hm. JAG BLIR SERIÖST ARG FÖR DEN FINNS ALDRIG I FUKKIN MIN STORLEK? men aja.. sen hittade jag en nästan likadan från GINA så jag köper kanske den.
för en stund sen fick jag sms av min snälla mamma där det stod att hon köpt en kofta +bh till mig . när jag var förbi stan igår med emma så hittade jag dom ochjaa, nu ligger dom hemma i mitt rum och väntar!
janu tänkte jag se om de finns lite bilder på emmas dator som jag kan slänga ut;]







ahahah snygg morronfrilla linnea?

men nu ska jag sminka määj,
KYSS
/Linnéa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0