don´t tell me what to do

hej !
skriver inte så mycket på bloggen nu för tiden, så nu tänkte jag ändra på det.. Idag > så har jag varit hemma från skolan.. eller "skolan" det var inte så mycket till vanlig skoldag idag ändå, hela skolan var på vitberget och orienterade tror jag allt att dom gjorde=). jag är så förkyld så jag stannade dock hemma.. har sovit och framförallt DRÖMT som är ganska ovanligt för att vara jag. nepp det är inte ofta jag drömmer..
tänkte inte skriva så himla långt, då orkar man ändå inte läsa det. men måste berätta en liten sak! jag får inte göra någet idag, vara med my friends eller nått.. så jag sitter här hemma en fredagskväll som denna och har inte så mycket att göra=(.. sitter vid datorn och försöker fördriva tiden lite smått, var och klickade runt på NELLY littegranna och denhär tjejen är så OTROLIGT FIN. jag har seriöst inte sett någon så fin :o? en av dom FIINASTE man har sett är hon då verkligen!
kyss
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är typ lite lik dig :]

2009-09-11 @ 19:09:25
Postat av: elin

asså hon är ju aslik dig!

2009-12-14 @ 19:23:16
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0