DÅLIG UPPDATERING

okej.. nu har jag inte skrivit på bloggen på hur läänge som helst.. har inte haft ork eller lust. har pluggat som inni kittelfjäll, och nu for jag hem från skolan pga mådde JÄTTE DÅLIGT=( huvudvärk + ont i hela kroppen! mest i ryggen, de känns som den gått av
men ska försöka blogga mer nu, skärpning Linnea! så fortsätt läsa den=)!
OH, måste bara tillägga att nästan hela klassen är sjuk nu. samtidigt som mej for också Sandra&Emma hem och mådde dåligt dom med.. klassrummet för 9F är nu nästan helt TOMT ;o hur? SVININFLUENSAN eller!?
bilder tagen från emmas blogg !
>har tagit en alvedon och nu ska jag gå och lägga mig, kanske se en film..

Kyss
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: emmaboos:]

krya påre(L)!

2009-09-25 @ 17:29:01
URL: http://eeeeemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0