shopping i Thailand !

Lääängtar tills vi ska iväg till Thailand! om exakt en vecka :]
SKA SHOPPA ASMKT ! ^såhär ser ett stort shoppingcenter ut i hua-hin, staden vi ska bo i =)
.
-Hua Hin Market Village is the towns first large scale shopping and entertainment complex.
The three major outlets in Market Village are Tesco Lotus, Home Pro and Major Cineplex, it also has a food court, a number of restaurants, a bowling alley and plenty of small shops with popular clothing brands such as Levi, Lee, Lacoste, Bata, Body Glove and more.
strand i Thailand,  ssccccccchteeeeek !!!!!!!!!!!!!!!!!! GU VAD JAG LÄNGAR, bara ligga vid stranden och steka, med en färgglad drink med ett litet paraply i I ENA HANDEN ♥ och bada i havet ojaanää gu=)
kan inte göra annat än o LE när jag tänker på hur bra jag kommer ha de =]
=D=D=D
=D=D
=D
KOMMer ni sakna meeej ;] ?
KYSS
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: sandroww

jag saknar dej redan babe <3

2009-10-08 @ 18:01:51
URL: http://sandraomygad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0