linnnnneeA


haha :o hittade en MYCKET VÄrLDIGT MYCKET GÄÄÄMAL BILD !
ser ni ens vilka de är :]?


YO !
sitter här vid en av alla datorer på freja. idag var jag här tidigttidigt, nästan ingen här när jag komma, jo EN PERS var det :]..  men nu är alla datorer fyllda med folk från hela vida världen, nääääj klart det bara är Frejaner här, men nu ska jag gå och kolla om sandra och emma har kommit!=) elr okej jag vet att inte emma har kommit för hon kommer typ halv när vi börjar (a) =]=] hihi Men hejråh. efter skolan följer sandra mig hem å KÄkar, sen nån gång ska vi till intersport där många andra frejaner oxå kommer befinna sig eftersom ikväll är kvällen vi ska köpa freja-dressar. eller om man vill alltså=) men AJa orkar inte skriva så mycket mer, har faktiskt skrivit ovanligt mycket nu (bara onödiga things) men orka HEJDÅ=D

Kyss
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0