imorgonbitti åker jag till THAILAND

Imorgon påbörjas resan mot thai-landet. stiger upp klockan 5, planet går sedan 6. kommer att mellanlanda några gånger tror jag,


vet int vad jag ska hitta alla dessa timmar i flygplanet,


men just nu så är Emma hos mig och vi ska äta en sista måltid Jag,olivia,pappa &Emma !(L)


och såhär chill kommer jag ha de i thailand :]




men jag kommer sakna Hampus, &mina kompisar såklart:(:( !

nu ska jag göra klart de sista innan RESAN , o äta god middag "den sista måltiden"
HA DE BRA HÄR HEMMA I ISKALLA SVERIGE ! :*
kyssar
Linnea


Kommentarer
Postat av: pia

thailand är så jävla underbart!!!!! vill dit igen, typ världens bästa ställe:]

2009-10-15 @ 17:39:41
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: sandra

åå linnea komm hem snart jag saknar dej som faan!!!

jag måste vara med dej när du kommer direkt alltså. <333<3<3<3<<3 SAKNAR DEJ!!!!!!!!!

2009-10-27 @ 20:58:32
URL: http://sandraamikalsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0