I think I'm in love with my radio


I think I'm in love with my radio
'Cause it never lets me down
And I fall in love with my stereo
Whenever I hear that sound

Ja jag vet att låten är typ uttjatad redan men jag tycker den är bra, för i think im in love with my radio CAUSE IT NEVER LET ME DOWN!

Jag har inte laggt in bilderna från thailand än, men så fort jag gjort de så kommer de väl en och annan på bloggen. igår var jag med sandra och jobbade på bion i bure och HAHAHA.. jag måste ba berätta.. när filmen hade börjat och vi plockade undan godiset och de, då sa sandra - linnea gå och stäng dörren (alltså in till bio salongen) så då gjorde jag det. men sen när vi hade tagit våra ppopcorn och skulle in och sätta oss och se filmen, DÅ VARE JU DÖRREN LÅST:] happ.. som tur var så finns det ju 2 dörrar in ,så vi tog den andra. men den kommer man in dit ner, längst ner, så dåklättrade vi upp och satte oss där nere som nedanför där dom andra satt lixom, okej det är ganska svårt och förklara så man fattar nog inte hur jag menar, om man inte vet hur det ser ut där redan=)
men nu ska jag DRA

bjuder på en JÄTTEJÄTEEJÄTII gammal bild, saknar er tjejor!
kyss
/linnea

Kommentarer
Postat av: pia

sv: att det är.. finns typ inget härligare ställe att åka till!

2009-10-31 @ 15:01:29
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: lisalisalisaaa

så jävla äcklig bild... min hårfärg var ju fresh åde =(

jag saknar dig med linneaaa

2009-11-03 @ 18:34:54
Postat av: säris

het bild!

jag saknar dig Linnea!

2009-11-05 @ 19:11:14
URL: http://sarisni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0