Vinterland, komkomKOM !


jag läängtar till vinter, skoter osv.<3 :]

just nu är jag på freja med sandra och alla andra frejaner som ska hålla tal om freja. vi kämpar för att få ha kvar våran skola & så alla andra ska få möjligheten att gå på en sådan bra skola som just Freja! det kommer va en massa politiker där, som ska avgöra om freja ska få vara kvar eller inte. vi får göra vårt bästa och se vad som händer.. om det nu blir så att freja tas bort forever, så kommer jag bli så satans lessen.. även om detta inte påverkar mig eftersom att jag får gå ut min tid på freja &allt, men jag blir ledsen att nu andra inte får chansen till att uppleva denhär underbara skolan freja. JAG ÄR STOLT ATT VARA EN FREJAN !
Idrottsskolan Freja kommer alltid finnas i våra hjärtan ♥

kyss

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0