Vad är en Kärlek utan en Älskling?

Igår var jag på bio och såg NEW MOON med Sandra, Mikkan & Paula!
Den var hur bra som helst! AWESOME!!!!! love it! bästa ever
BÄSTA FILMEN JAG NÅGONSIN SKÅDAT MED MITT NORRA ÖGA
*
Sandra sovde sedan hos mig, vi gick hem i de kyligaste av brisar över horisonten. Imorse vaknade jag och sandra sovde fortfarande, så jag steg upp och gick ner och fikade. Då hade mamma bakat chokladbollar och var i full färd med att baka BULLAR !<3 min mamma gör världens godaste bullar, ingen klår hennes kan jag lova! just nu tror jag dom är i ugnen och är på väg att transformeras till söta små bullar som jag ska ÄTAÄTAÄTAÄTAÄTAUPPPUPPUPP
men nu är nog sandra ganska arg på mig så jag måste gå, vi ska se en film.
vi var oxå uppe MKT länge igår och lanade film ALL NIGHT nestan :]
men ha en bra sunday, och äta på subway
KYSS
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0