shake that booty

jag är alldeles hes nu för att jag har skrattat så mycket när jag skulle visa mamma hur man dansar "african power dance" som vi gjorde med klassen igår :] ahah så otroligt ful dans, mongo-dansen kallar jag den.
och i förrgår dansade vi salsa, de va kul!

Olivia och hennes friend ser film uppe, mamma&anders ser film i källaren och jag sitter vid datorn på "entréplan". just nu håller olivia på ropa på mig hela tiden men jag har sagt att jag inte orkar gå upp, men hon slutar aldrig ropa så jag får väl gå upp da -.-
- Du måste hjääälpa mig med en sak
jag måste hjälpa hon med nå som hennes klena muskler inte klarar av hihi =D eller så kankse det är nått för min överlägsna hjärna att ta itu med, aaa vi får se vad hon vill FÖR NU BLIR JAG GALEN AV ATT HON SKA ROPA HELA TIDEN !!!! hoooooj så länge=)
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0