Ta det lugnt , så ordnar det sig.

Tjenare!
Ikväll har det varit "fest" hemma hos oss, mamma har haft massa kompisar här osv=) så det har varit ganska livligt, lite musik åde! men Jag sandra och olivia såg film i källaren, 2filmer som vi hyrde på hemmakväll tidigare på kvällN. Jag&Sandra åt också på Dallas<3! däääär gick de busit till,
Å SEN FÅR VI INTE GLÖMMA att vi lirade hockey-spel som jag ÄGDE ut alla i, både sandra och olivia gav upp för att det stod typ 5-0 till mig hela tiden ;] hihih
sen kan jag inte sluta älska rihanna's nya låt Russian Roulette!! första gången jag hörde den så älskade jag den, så satans nice yao;D!
olivia&sandra är i källarn och dansar till bounce haha =] jag ska gå ner o kolla hur det går, kanske shaka loss lite! Ha en fortsatt fin kväll, eller natt..
KYSS
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0