pitepalten





^ haha, söt bror har man då :]
gräsklipparN i högsta hugg,

ska ba tare lugnt ikv vettö, orkar verkligen inte göra nått! kl3 var jag på ett möte som varade i 2långa timmar, men det är lugnt för jag fick betalt för de. i helgen måste jag förvandlas till ett litet pluggmonster, måste plugga! I 9an äre det som gäller lixom.. måste tänka på betygen.
men nog om det för stunden, nu ska jag nog se en bra film och ba chilla ,de va länge sen ja riktigt ba chilla.. har så mkt å göra/tänkta på nu för tin. å mysa är bland de bästa jag vet hihi =D Skoter är de allra bästa jag fukkin vet, det är så SJUUUUUUUUUKT bäst, serri. geme en skoter, geme en snöstorm, eller gemej en fin  snöig vinterdag, gemig en stor is där man kan köra fort som fan, och ett spö så jag kan pimpla satan och göra upp en värmande spraklig brasa, gemig ett mack-gärn så jag kan grilla en macka där oxå, gemig en bob å tolka med, eller varför inte en madrass, eller nej bara en fulltankad glansig skoter i vintersolens strålar, gemig snösnösnö, gemig SKOTER :*:*:*:*:**<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
älska att ba kolla på en skoter, dofta på den, känna bensinens ljuva doft ba fylla lungorna, röra en skoter, GASA och känna farten å ba känna att man ÄLSKAR LIVET,
skoter är fan livet
bäääääääääääästa som FINNS ,skoter i mitt hjärta forever(L) inget / ingen kan ta dens plats :]
ÅKEJ nog om det nu dock...

ha en bra fredags mysig kväll,
kysss
linnea

Kommentarer
Postat av: rebeccaS

linneaaaa, måste verkligen vara med dig snart<3

2009-11-14 @ 10:59:51
URL: http://rebeccastoltz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt rätt=D skoter 4life

2009-11-16 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0