de vackraste jag vet, är att se dig när du sover


känner att jag måste köra repris på denhär bilden, så känner jag mig just nu^
lessen i ögat  :'( ,.. eller i hjärtat rättare sagt </3

Idag har vi varit på john bauer, lyssnat på olika gymnasie program. jag vet inte riktigt vad jag vill gå, men natur kanske eller spec, ELLER FORDONS! jag lyssnade aldrig när dom berättade om de programet för jag ville inte gå dit själv och ingen annan ville ju gå på den FÖRSTÅS, helweeene att jag inte gjort he endå perkele
Nu kom pappa just och sa att det var mat, så ska väcka sandra som somnat här i min säng, sötnosen. GU VA GOTT DE DOFTAR ! nu ska vi äta så hoj tjatja tji tjo chang puss
/linnea

Kommentarer
Postat av: venessa

vem har sårat dig :(?.......

2009-11-02 @ 19:34:21
URL: http://venessaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

De värkade skit roligt å gå på fordons, :-)!

jag har också tänkt gå där om jag kommer in :-P

2009-11-03 @ 15:11:36
URL: http://jennysbubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0