2maxmål

 Tjänna! JUST NU SITTER JAG PÅ FREJA skrev inget igår, men jag kan berätta att det var min systeryster's Olivia's Födelsedag. Jag är säker på att hon fick en jättekul dag med många fina presenter! Sen kan jag berätta att det vilar en förbannelse över mig, igår upptäckte jag att det faktiskt vilar 2 hemska förbannelser över mig.. Jag + födelsedagar = inte sant. jag och födelsedagar går inte ihop, det ska alltid hända nånting riktigt tråkit då.. SÅ nej jag är inte så förtjust i dom längre :]. jag tappade min mobil på stan igår (min systers födelsedag), bbehöver jag säga mer? nej för jag ORkar inte..
jag kan berätta om igår, eftersom jag inte bloggade nått igår:
Efter skolan skulle jag och sandra gå till pp, för jag jobbar där. men halvvägs kom vi ju på att sandra hade glömt sin mobil på kanal, vi gick då tillbaka till freja och skulle kolla om nån lärare tagit vara på den då, men NEJ inte det så då gick vi till kanal och där var alla portar låsta. då spilikinkade vi oss till max och köpte 2 maxmål, buremål korvivars eller vaaafan vi nu köpte. jag tror bestämmt det var 2maxmål, som plåster på såren.. vi tröst åt lite ! =] nä okej sen gick vi till pp där vi åt käket hajjarni tugget?! pratade en massa skit, NÄ skoja det skulle aldrig falla oss in.. vi pratade en massa skojjigheter,körde 150000 med  städvagnen, sen åkte vi till sandras träning släppte av hon där, sen for jag hem och gav min syster en goodiebag med lite smått o gott. bland annat ett "lipbalm" med smak av FANTA hihi erkänn lite kul?;] sen ba; shit vars är min mobil?:O vi ringde den och då svarade en tjej på stan att hon hittat den på en SOPKORG =O? jahapp.. tur att det var en nobel och tapper riddare så jag iallafall fick tillbaka min skatt. vid det här laget så kanske ni förstår att min dag inte var FULLT så bra utan fult så eländig. men nu ska jag se om det finns några bilder på den här datorn så ni inte läser ihjäl er=D!







nä nu får ni hade bra ;)
Kyss
/Linnea


Kommentarer
Postat av: pia

du är typ rålik hon i high school musical:O:] ta de som en komplimang!:)

2009-11-05 @ 16:18:09
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0