veldigt


hörrödu, det var allt lenge sedan jag satt bakom en sådanhär makapär, alltså dator.
har varit hos mamma nu ett bra tag, och som sagt hundra gånger redan så finns där olyckligt nog ingen dator. eller snarare Bredband, alltså internet. en dator utan internet är ju som en humla utan vingar. bara ligger där o krälar till ingen nytta. nej inge sånt! vi håller faktiskt på o fixar så vi ska kunna ha internet även hos mamma. så vänta bara!

men nu eftersom att jag inte skrivit på hundra år så finns det mycket som måste fyllas i . på hundra år hinner mycket hända, men jag orkar inte skriva allt nu, eller rättare sagt så minns jag inte vad som har hänt på senaste. lite minnes luckor måntro. nä men det har väl inte hänt så fruktansvärt mycket.

nu slog det mig, att igår så var jag på moppekurs. fint att ha så ny och fräsh hjälm som fläcktar i vindens vinäger. nja. men bra gick de ju iallafall, men jag har inte gjort de skriftliga provet än men det ska jag göra senare när jag fyller år , de är då i Juni ......... Snart är det ju skolavslutning för böveln oxå! :o det är ju inte alls långt kvar. sommarlovet är närmare än vad man kan tro minnsan. man längtar som litte=).

en liten bild från skolavslutningen förra året på jag och Emma.  undra vad man ska hitta att ha för kläder i år då, de blir ut på stan o leta sig en outfit ! =D innan det är för sent lixom. men dom flesta verkar veta redan.=)!

just det ja, men det var ju för jäääääääävlit lenge sedan kan jag lova, när jag var på mammas jobb på flygplatsen och Praoade ! det var ju skitkul, men somsagt , De var LENGE SEN =)!

sen måste jag tillägga att jag har världens bästa vänner, finns alltid där för mig osv.
på bilden äre Me kissin Emma ! =)  som btw har förlängt håret, JÄTTE JÄTTE SNYGGT blev de !
 så här kan det dock också se ut när en liten linnea har däckat i en soffgunga...
det var hos mina låtsas bröder Alexander och William . dom är världens bästa !. när man vaknar senare kan det bli en hungrig linnea.. och då äre bara att ställa sig och laga mat !

detta  är jag tillsammans med mästerkocken & brodern william . hungriga vargar =)
sen kan det ju oxå vara så att man blir lite busig och leksugen efter en god mål mat. så då är det bara att plocka fram williams lego och bygga litte ;)!


men nu är det bara såhär att jag måste gå och borsta tänderna, sen gå och lägga mig. jag kan ju berätta att.. mitt rum är veldigt stökigt. mycke mer än vad den här bilden kan berätta ,tillochmed.

Då avslutar vi med en godnatt saga. Det var en gång tre raggare som skulle till Tullinge Raceway för att köra streetracing. Det hade varit en lång vinter och raggarna hade varit i garaget och trimmat, portat, borrat, filat, skruvat och preppat mest hela vintern, så nu när våren kommit.............. eh nu får det banneme räcka ! Godnatt och sovgott.



puss
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0