tjallamalla

Tjo! ojojoj då vilken dålig stämmning det är här då:O, jag skriver ju typ aldrig=)? men Hör upp , gott folk, samt ont folk ,  nu ska jag skriva oftare ( iaf försöka ) men jag vet inte hure kommer gå . jag har iallafall varit i stockholm nu, det var skitkul! vi shoppade, åt god mat, var på grönalund och åkte den nya åkattraktionen mm. SANDRA MIKALSEN var i stockholm sammtidigt som oss, så vi gick med varann på grönan och hade skitskojj! när vi skulle hem från stockholm åkte vi nattflyget hem, o alltså.. det är så jääävla härligt tycker jag=) var bara tvungen att göra min åsikt hörd där, alltsåå när det är mörkt ute, o allt man ser är en masssamassaMASSA lysen o sken i alla dess ferger osv. aa skit samma, nu kommer iaf lite bilder därifrån .

puss.

puss.

låter denna bild tala för sig själv..

inga specifika tvistar

gröna lund, here we come.

gröna lund, here we come.

gröna lund, here we come.

nu ska vi shoppa!

mamma, vad tycks?;)

.

sen kom en sandra på besök=)=)!

bättre människa får man leta efter=)

domhär kom stapplandes helt ´plötsligt:D

gröönan=]

hinner inte lägga upp mer nu, måste plugga(tamittliv) sen sova............
men ha de gööööötttt !

puss
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0