lyssna och gråt gott folk !



Nu har Sofie lärt mig hur man lägger in youtubeklipp i bloggen, och sen lärde venessa mig att strimmla den till en sånhär smal liten strimmla ^ ! hihihi, så nu vet jag de. om ni undrar varför jag lägger in massa musik nu helt plötsligt, så äre inte för att jag har en skruv lös. Sandra säger : men det har du ju ändå :D? hoho inga kommentarer!
Den här låten älskar jag . den är så vacker. och rörande och sorglig och man vill bara gråta.
just nu sitter jag här på freja och jobbar med musik, vi ska skriva om en musikvideo och då valde jag denna. men nu har jag rast, Sandra sitter här bredvid mig och sjunger i sin ensamhet, det är låtar som kören ska sjunga till skolavslutningen tror jag =). sandra klappade just till mig i skallen och det menas med att jag börjar nu, vi hörs!



puss
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0