Lost in your Eyes

Tjinken dinken tjiifen! ;)
Nu befinner vi oss då i Luleå, samlad hela familjen.
vi har ätit oss in i paltkoma och sen har vi busat på.
jag har legat på en spikmatta, satan vad det brännde på ryggen efteråt=)
Alltså vill ni veta en hemsk grejj som har inträffat?...

joo så här var det... Vi alla syskon busade på ( Linnea Olivia William Alexander ) . och sen låg william på golvet, jag vet inte riktigt om han hade slagit sig eller något, men sen la han en hand på huvet, sen när han tog ner den var det blod över hela handen. shit tänkte vi och ropade på F.B.I specialstyrkan. pappa och kristina kom och tog William till badrummet där han vart tvättad på huvet så att blodet skulle fara bort osv. det kom jättemycket blod så man vart lite rädd där. men jag tror läget är under kontroll. vi får se om han kanske måste sy och allt ? men vi hoppas det blir bra . gubben lilla.


detta är då våran utomordentligt normala familj, en helt vanlig dag. =D





Den här låten är bra. sorglig. Jag har hört den typ hundraelva gånger nu pga att min bästa vän Sandra har jobbat med den på skolan nu ett tag, och jag har hjälpt hon . vi har skrivit om musikvideon, så ja man har ju sett den några gångeR! ;D

Nu ska vi dra ut någonstans här på lules gator !
hade gött !


Puss
LinnneaKarolinaolofsdotterMöller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0