Can´t lose what you never had.

Nu äntligen är domedagen här ! nä skoja, men nu äntligen har vi fixat internet hos mamma. ett plus på den.
så vad gör ni en vacker regnig dag som denna? kanske är ute och feel the rain on your skin, no one else can feel it for you ONLY you can let it in no one else no one else can speak the words on your lips.....  eller är ni ute och kör moppe kanske? jag längtar som f*n efter moppe... gemig moppe nuuu!. =]

ALLTSå det där skrev jag igår men det publiserades aldrig  :D ! bättre sent än aldrig. ^^^^^^

 Dagens citat är : You can´t lose what you never had.
YEA THATS DAMN RIGHT  !



just i denna heliga stund sitter jag här på skolan ( även fast jag slutat redan ) . sitter här med sandra och hon håller på med nått arbete, och som den trogne vänn jag är väntar jag då självklart på henne, och hjälper i dom svårartade stunder här i livet. men nufår vi snart ta och runda av denna fyrkantiga stoppskylt för att vi ska hem till emma sen. ikv nån gång ska vi dra på stan . vi har hört att det ska vara någon modevisning och sådär i stan inne på ck ! det låter ju skitkul, far dit vettja =)! Kimme my dear ska följa med oxå har jag bestämmt. har inte frågat än menE ibland så får man ta och överaska med lite hastiga hastighetsmätars beslut. hahaha-ha. =] men aja vi får se hur det blir, vart ödet bär oss och vart livet har att giva. Emma säger : hellre dö an att leva. den lilla fästingen. jag giver hon nu en av mina hemlagade "smäll på keften" och säger hellno du ska leva din moderkaka upp i dagen. men kom ihåg,.. you cant lose what you never had. ibland finns saker där rätt framför nyllet på en utan att man ser de. först när det är borta så inser man vad man egentligen hade där hela tiden. men ibland är det oxå så att det faktiskt aldrig varit där och kommer aldrig vara. då får man ta och innse det, hur ont det än kan göra. emma sitter med en penna och slår det i bordet och skriker KROSSA ! KROSSA ! hahaha söta unge. jag vet inte riktigt vad jag menade fullt ut med det jag skrivit, men ni kan ju försöka förstå om ni vill, men jag kan itne ens förstå själv vad jag riktigt menar så det blir nog lite svårt. men oj shit det är inte kul att läsa om man skriver så himmla långt säger emma och jag insåg just jesust qrist alltså. så vi får höras .

hooooooj

puss
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0