When The Heart Misses Someone

hoj. jag är helt slut, less & har absolut ingen ork kvar just nu. känner mig helt deprimerad haha(A).. Måste sova nu och ladda batteriera så jag får nya krafter till imorgon. vet inte riktigt vad jag ska ägna mig åt då, men på morgon där vid 11-12 tiden blir de nog att fara in till stan och kolla när sandra blir fixad i håret hos frissan. hihi de blir kul. (om jag nu ens är vaken denna tid, vilket inte är så troligt) meene man får se vart livet bär, taaadet som de kommer lixååm=)


nu äre så att mamma&anders ligger i sängen och väntar på att jag ska gå för att datorn är i deras sovrum och jag tror dom skulle vilja sova nu, innan dom blir arga på mig och slänger ut mig så ska jag nog ta och gå ut med egen vilja. så hadet bra. smsa mig. ;)  Gooodnatt!

puss
linnea

Kommentarer
Postat av: morsan

OHH YEAAH! F-LÅT ATT DU INTE VAKNA NÄR VI SKREK I TRAPPEN, ELLER NÄR VI ROPA PÅ DEJ NERIFRÅN KÖKET :-)

2009-06-06 @ 11:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0