what a wounderful world.

Idag så vaknade jag upp hos min kära vän sandra i bure, jag sovde där=). vi såg läskiga filmer typ hela natten o åt lite gott. sen så imorse hämtade mamma mig där typ klockan 10 och sen for vi in till stan. det var inte så mycket folk då, eftersom det var ganska tidigt. det var mycket rea, halva priset osv:o! iallafall, så köpte jag ett par jeans tights och en vit kofta . 
o heeelweene vilket regn det kom sen, som ett himla vattenfall från himmlen forsade ner. jagoch mamma skulle gå från bilen och in tilll huset ,det var typ en meter, och vi vart helt dyngsura. HAHA =D.

men nu har jag inget mer att tillägga. ska fortsätta min dag med att ta en dusch>fixa mig , osv . 
ut i solen som verkar börja titta fram igen.

ha en bra dag!


puss 
linnea

Kommentarer
Postat av: Claudia

tack du också !! :)

2009-06-23 @ 15:48:46
URL: http://claudial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0