Emma 15 år ffs !!!!!!!!!

tjenixen ♣

Imorse vaknade jag av telefonens klangande stämma.. (a)
det var Emmii som ringde på min dörr. HAHA nä skoja på telefonkiosken.

direkt efter jag blev väckt av denna sommarbris så gick jag o la mig och stekte på sturre studsmääth. och efter en månpromenad så kom emma. vi steckte ägg tilsammans.


när vi kännde oss nog brända så bestämmde vi oss för att dra till stan och shoppa lite på rean.
de gjorte vi också må jag säga :D!

  Och eftersom att Josefina Emma Sofie Boström fyller 15 år idag SÅ TYCKER JAG ATT DU SKA RINGA OCH GRATTA HON NU MED SAMMA ! grattis tjejen , byxmyndig o allt ;)!


Men herrååh vi måste dra o köpa mer grejjer på stan nu :o!!!!!!!
o vi måste skynda oss uta helweeeeeeeeene

puss
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0