if the worse comes 2 the worst i'm gonna hold u

Tjaho !

idag har varit en mycket händelserik dag, har inte hunnit blogga nanting.
men kommer inte orka det heller så mycket nu på sommarn.
men iallafalll....
IDAG. när jag vaknade så var sandra hos mig. hon sovde över här.
vi solade lite, sen gick vi in till stan o mötte upp emma.
vi shoppade, eller iallafall jag en massor på rean!=)

köpte b.la dom här skorna på dinsko^

sen gjorde vi massa blablabla sen for jag och emma till max å åt me min pappa.
vi drack sånnna hära milkshakes med grädde och jordgubbar:D mums vare!
sen har jag och emma kört runt me moppen typ överallt. till boviken, mb osvosvosvosvosvosvov...
nu har jag just varit och skjutsa hem henne .

IMORN BLIRE STADSFESTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEEEEEEEEELLLLLLL YEEEEEEEEEEAHHHHH !
med Sandra&Emma ! de ska bli så jävla skojj=D=D



de var allt för mig! godnatt !



puss
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0