Your The Owner of my Heart.

Olabandola. titta under kjola. haha mene jag kom just hem. har varit ute hos kompis. nu sitter jag här med min syrra olle, vi kollar lite på internet på examens grejer. det är typ endast en vecka kvar typ :o? shit jag kan inte tro de... och jag som inte ens vet vad jag ska ha på mig och allt.. men somsagt, jag och olle kollar lite på internet och vi har hittat ett par skor som var jäävlit snygga. fast dom var lite dyra osv såå=] . men jag ska leta runt på stan i veckan efter grejer , innan det blir för sent. man vill ju inte stå där dagen innan skolavslutningen och inte ha en aning om vad man ska ha på sig lixom. men det löser sig säkert hoppas jag=).

soo daaamn hot;D

jojuste.. för min syster har det varit en obehagligt otäck natt. hon vaknade klockan 04:45 på morron av att hon kännde att det var något som inte stämde.. vinden vinade kallt för det uppblåsta fönstret.. endast lite sken av månen lyste upp rummet. den dunkla luften och den konstiga stämningen fick rysningarna att gå genom ryggraden. något var inte rätt. varför hade hon vaknat vid denna midnattiga tid? det som hände sen, fick henne att skrika till och rygga bakåt , det vart en backflip. Det satt en Geting mitt i nyllet påna. shit tänkte hon. vad fan ska jag göra? så hon packade ihop fågelboet och stack sin kos. aldrig såg man henne mer.. utom natten...... det var en varm sommarnatt, imman hade tagit akt på fönster o daggen låg i de gröna höga gräset. det var utomordentligt tyst. för tyst. plötsligt kan man skilldra en skepnad långt där ute på ängen. stiga upp från ingenting. den kalla känslan tog då rum. hahahah nä skämta ba hon gick och la sig i soffan istället :) men ändå läskit att vakna mitt i natten av att en geting sitter där på snoken?

aja nu ska jag duscha. sovgott. akta er för getingar.

puss
linnea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0