the sound of your heart beating

hejsan svejsan !

tänkte klämma till med det här klämkäcka visdomsorden -de är för oss solen går opp .
 (lyssnar på låten o fingrarna slant)
* haha nej skoja det är för simba i lejonkungen / olivia

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ flummet
tar över just i detta ögonkast .
caaatyych, en keftsmäll sen gick de överstyr.

nu glömmer vi de första formel1 :en och övergår åt styrbord, vi börjar om helt enkelt.
men något mer delikat, enkelt att förstå sig på.

Tjofräs!
som jag alltid säger på första dejten. - man ska inte kasta sten i glashus hörrödudu.


>TILLBAKA TILL VERKLIGETEN
idag har man schtekt lite på morron somsagt. ett fetto moln kom o tiggde spö.
sen for jag tillsammans med emma till stan o chekade läget.
osvosvosv
nu ska jag väcka min syster som tvärsomnade här bredvid.
vi ska se film nu ..

kvällen spenderats med älsklingen. the love of my life.
ruggit nice jao.

men nu ska de ses film natten lång , käka karra o dricka colla
ha en bra natt. GOD natt.

nu ber vi tilsammans.
"gud som haver barnen................."

ni kan resten HERRÅH

kiss
lajnia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0