rädslan som natten för med sig, som ett täcke över skog&mark - ett citat av; OliviaMöller.

Godkväll. eller godnatt kanske man ska säga?
Jag&Emma&Sandra var på bio för ett tag sen. vi såg "The Uninvited"
den kan jag faktiskt rekommendera till dom som gillar skräckfilmer. asså jag var så himmla rädd, jag brukar typ inte bli så värst rädd. men det var ganska mycket också för att jag såg den på bio, då är det ju hur stor skärm som helst och souround ljud och värsta dunk. jag skrek till och med:o sen fick jag hålla i emma =]. jag är fortfarande rädd eftersom att nu när vi kom hem så började vi diskutera om "anden i glaset" Jag Sandra Olivia &Frida. om verkliga händelser folk varit med om när dom spelat det.  Finns det övernaturliga ting, eller har allt en vetenskaplig förklaring?.. eller är det så att man inbillar sig saker, att folk tror så starkt i något så att dom tror att det verkligen är så, när det egetligen inte är de? Men sen tror jag också att det människan inte vet, eller har lite kunskap om , är vi rädda för. tex som döden, vad händer efter döden? eller händer det ens någonting då, tar allt bara slut?  det är något vi aldrig kommer få veta heller. den gåtan förblir ett mysterium.

jag måste bara få tilllägga nu oxå att, det känns typ som att det är nån kärring eller nått bakom mig hela tiden:s som bara stirrar , en DÖD . amen herre gud vad uppskrämd osv jag är nu alltså. KOM O HÅLL OM MIG!
Just nu sitter Olivia&Sandra och gör en spelplan till Anden i glaset. som vi sedan har tänkt köra. jag tror dock inte att det kommer hända någonting ,det har det aldrig gjort när jag har varit med. men man vet ju aldrig om det flyger förbi 1 ande eller 2.




puss
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0