KarOlinaLinnea>

hee va schöönt o sova läääääääääääänge.
nu ska jag äta frulle.
sen ska jag duscha>fixa mig.
sen ska jag CHILIconcarne.chilla.
BOOORN TOO BE SHEEEAP
sen ska jag spöa Olive by aco.
maby hoppa lite studsimääth.AHAHHAHAHAH...noh
sen vara med älskling.
MEN HA EN BRA DAG. de ska jag ha=)


-det kom just in nya planer. anders kom och sa att vi ska fara till bure på loppis, med the whole family. det är inte säkert, men kanske då. kanske bär det av till bure då nu på förmiddagen=). men nu måste vi skynda oss , hare!
då far jag nog förbi bästa vännen Sandra. ♥

puss
linnea

Kommentarer
Postat av: Nour

Vackraste linnea .) <3

2009-06-14 @ 14:42:15
URL: http://livetenligtnaeem.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin

2009-06-24 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0