jiiiiiippi

tjosan. har inte skrivit på ett tag nu, sorry =)
har varit så mycket på senaste lixom. moppe, (klarade provet med alla rätt:o! hehe stolt=]) skolavslutning o klänning konfirmation osvosv.
och sen har jag inte haft tillgång till dator heller. men nu är jag hos min käre vän sandra=)!
Hennes mamma ska färga mitt hår nu snart, utväxten!

Imorgon , skolavslutning o sommarlov ?    man kan inte tro de! ♥

nu har jag iallafall hittat en klänning att ha på mig, som tur var. den var inte riktigt min storlek så farmor fick sy in den lite, men nu är de perfekt ! =]

jag fyller år om 3dagar. JIPPI !

ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

puss
linnea

Kommentarer
Postat av: morsan

vilken tur att farmor fixa till klänningen, ska bli

kul se håret oxå!

ses imorgon på avslutningen ;-)

2009-06-10 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0