i böljan den blå

TjenarE, precis just nu sitter jag här hos sandra med blekningsmedel i håret , håller på slinga som en slingrande marakkas. sandra tar över rodret för nu ska jag skölja ur de.

sandra fortsätter:  min mening med livet är att göara motorstickan glad i den ljuva sommardaggen, men just nu är det hon som gör mej rent tårögd, för hon har en blöjliknande sak på huvudet haha och hon visar sina ljuva vita tänder som en liten äppelklippa längs horisonten..      oj vad vi har skrattat så bara tårarna riner ner för de smilingsliknande kinderna:)
på söndag fyller linnea år så då ska vi se vad vi ska hitta på för krux å målioxer..
chit hon fyller 15 den lillen, jag mins bara när hon var så liten och pluttig så hon knapt syntes över mattkanten för ca 24 timmar sen  men men det är bara ljuva sommar tider och krokiga minnen kvar av det för nu är det nya raka krafter kvar att skratta för..ha ett bra liv /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0