do you really want to make me cry :´)

Tjao. Today at school, så gjorde jag illa mig. Eller rättare sagt Oskar gjorde illa mig =] men inte med flit då. på idotten spelade vi kubb. när han missade hela tiden typ så vart han arg och snörde iväg kubbbbsatan, och tror ni inte att det hamnade på just mig :o? JOFAN det gjorde den. fan va ont det gjorde! Lina tvättade lite sår och satte på ett plåster och sen vart det bra igen =]. ingen faraa.



hihihiihihihiihhihihihihihhihi. här är en vacker bild på oskar i bh&troser. villken vacker syn! ELLERHUR :D!
en av världens snällaste killar är han oxå :).


jadu.. just nu sitter jag här i handduk och har just duschat. är skittrött så ska hoppa i kojset innan jag stupar härochnu! ha ett bra liv, godnatt. sovgott. drömsött. OCH det viktigaste... AKTA ER FÖR FLYGANDE KUBB. dagens visdomsord.


puss
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0