i'll have to say ,-what a wounderful world

Godkväll allihop !

Ikväll så har jag varit med världens bästa Mikkan=) ,vi for till hemmakväll och hyrde en film!
vi visste inte riktigt om den skulle vara bra, MEN DEN ÄGDE =] eller hur mikkan? <3<3

sen så har jag packat för imoron åker jag ju till stockholm...
haha tycker nästan lite synd om mikkis, fick vänta när jag packade feeelåt :] men hon satt vid datorn då så jag hoppas det inte gjorde så mycket (L)!

måste bara bju på en låt.... HAHAHA
 
så ruggit nice härlig jao ;)! 
vet inte men har bara fastnat för den, den svänger lixom
den är grymt häääääääärlig bara AHAHHAHAHAAHAH
mobbas int

men nu ska jag sova. ska upp tidit imorn gott folk
krya på er ! HAHA skoja.. hade !

pussilussi
linnipinni aka motorstickanmöller♥

Kommentarer
Postat av: Mich

Filmen ägda, självklart ! :]<3

2009-07-10 @ 13:03:33
URL: http://mich.devote.se
Postat av: Mich

Klart den ägde :D(L)(L)

2009-07-10 @ 13:04:54
URL: http://mich.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0