POPCORN Å COKE

TJAO
VAD HÄNDER JAO

just nu sitter jag här i vardagsrummet, alla mina nära och kära är around.
det vill säga mina syskon, pappa&kristina!

alla gör olika stuffs.
Jag sitter vid bärbara datorn i soffan
bredvid min finner vi alle läsandes i en tidning
william sitter i andra änden i soffan och kollar på tv
olivia ligger på mattan och ser tv
pappa sitter nånstans i soffan o chillar
kristina ligger i sängen


har just reserverat bio biljets till oss
så vi ska se harry potter YEY !

i'm a huge faan of härry pottah !     I TELL YE´

såå det är våran kväll , va ska ni göra för kul tonightaah ?=)

kjam
linej

Kommentarer
Postat av: viktor

kolla min blogg ;)

2009-07-29 @ 22:58:18
URL: http://brunttenviktor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0