let people love what they love

good evening
Ligger i sägen med olles bärbara dator. allting ser faktiskt mycket snyggare ut med den här datorn.. vet inte varför men=] har ätit pizza för ett tag sen o nu har vi det bara gött!
lite smågillar denhär låten pånå sätt=]^


ursäkta den här gamla förskräckliga bilden men hittade tyvärr ingen annan och med den tänkte jag säga att.. jag funderar på att färga håret mörkt igen? mörkare än som på bilden troligen. just nu har jag rätt så ljust hår med massa små slinger +att det har blekt rätt mkt av solen. men jag trivs väldigt bra med mörkt hår, kanske för att min naturliga hårfärg är vääldigt mörkt. men jag vet inte riktit=)
vad tycker ni?


puss
linnea


Kommentarer
Postat av: Youtube

du passar bättre i mörkt men är ändå snygg i ljust.

2009-08-01 @ 00:22:40
Postat av: anddersson

det är naaajs som du har det nu ! ;D

2009-08-01 @ 12:50:03
Postat av: anddersson

det är naaajs som du har det nu ! ;D

2009-08-01 @ 12:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0