' ja tyck om ä ´

Yelo!
känner att jag inte varit/är hemma nanting nästan!
har varit borta borta borta hela sommarn typ.
stockholm,göteborg,lule,pite,farmor&farfar osv...
Just nu är jag i luleå=) de konstiga är att jag iallafall inte längtar till skell ett dugg.
EllerJO till kompisarna SJÄLVKLART !
Mm..aaraboou


jomen si vad har jag gjort idag säg?
jo jag har varit i boden, ännu ett ställe som inte är hemma
vi badade där, inte på nordpolen som ni nu kanske stror NEJDÅ på utebadet!
hade min rätt nya LILA bikini.
och vad jag ville säga med det var att tanken har slagit mig..........
JAG ÄLSKAR FÄRGEN LILA :]
my new thaang, lila(L)




AJa måste gå nu, alle ska ha datorn
HARE GÖTT !
puss
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0