en munter melodi ombord på piratskeppet

nu kommer det lite av en så kallad ´bildbomb..


^HAHA hade lite o göra, så busade lite(A).. inte de ni tror händelsevis

^Mcdonalds<3

^Stockholm ,-the capital of scandinavia

^hästarÅvagn

^stockholmis

^besökte slottet

^jag o olle

^låter denna bild tala för sig själv...

^utanför huset

OCH NU ÖVER TILL GÖTEBORG.
eller föresten har typ inga bilder därifrån=( utom dom här !

^ giftig firre

+ massa andra bilder på djur =) vi var på Universeum!

men  ha ett bra liv ! hejdå! håååååååååj ! tjao !

nu ska jag dansa !!!!! och sjunga !!
nä palla jag ska typ sova nu =] men gere då, jagär ingen mes? va sägeru...=(
jag ska fakstiskt upp tidigt imorgon juue !
klockan 9:40 ska jag stå så tappert vid bussStationen och vänta på oväntat beskök.

sov länge gott falk ! ljut av tystnaden ! medan deet varar !

kiss
me

HAHAHAHA^ =]

( okej jaja jag ska gå o lägga mig nu take it easy mään :]   )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0